Cum să scapi de celulita

Dacă aveți celulita pe care doriți să o eliminați, nu sunteți singuri. Multe femei de toate vârstele au celulita pe picioare, fese sau stomac. Celulita apare atunci cand celulele grase se umfla peste stratul exterior al pielii, creand un aspect tuftit, rutinat. Aflați cum puteți reduce semnificativ aspectul celulitei cu modificări de stil de viață, produse de îngrijire a pielii și tratamente speciale.

Cap 1
Actualizați-vă dieta

  1. Bea multa apa.
    1
    Bea multa apa. Hidratarea corpului vă păstrează celulele pielii în stare proaspătă și reînnoită, ceea ce poate reduce aspectul celulitei. Beți cel puțin 8 pahare de apă pe zi pentru a vă asigura că sistemul dvs. obține toată apa de care are nevoie. Începeți să beți un pahar de apă primul lucru dimineața, înainte de a vă lua cafeaua de dimineață sau ceaiul. Puneți o sticlă de apă cu dvs. în timp ce mergeți în timpul zilei. Amintiți-vă să o reîncărcați des.
  2. Mănâncă fructe și legume.
    2
    Mănâncă fructe și legume. O dieta plina de fructe si legume sanatoase va va ajuta sa mentineti greutatea in jos, reducand aspectul celulitei. Fructele și legumele au, de asemenea, un conținut ridicat de apă, astfel încât acestea să vă ajute să vă hidratați. Savurează un mic dejun de spanac pentru micul dejun. Amestecați o ceașcă de lapte de migdale, o ceașcă de spanac, o jumătate de banană și un kiwi sau o mână de căpșuni. Acest mic dejun bogat va menține nivelul ridicat de energie și este o modalitate excelentă de a obține o porție de legume la micul dejun. Mănâncă o mulțime de legume crude. Salata verde brut, broccoli, morcovi si alte legume sunt impachetate cu nutrienti, antioxidanti si apa. Dacă le faceți stâlpul dieta dvs. veți vedea o diferență în cantitatea de celulită pe care o aveți.
  3. Mananca grasimi sanatoase.
    3
    Mananca grasimi sanatoase. Celulita este cauzata de grăsime chiar sub piele, dar dacă pielea este tonifiată și sănătoasă, celulita nu va fi la fel de vizibilă. Alimente precum măsline, nuci, avocado, pește și ulei de măsline conțin acizi grași omega-3, esențiali pentru pielea sănătoasă. Consumă acid gras omega-3. Deoarece consumăm alimente grase sau cel puțin alimentele umplute cu tot felul de grăsimi tot timpul, consumul de acizi grași adecvați și neglijarea celor care ne dăunează sunt vitale pentru o recuperare completă a celulitei. Pastele crescute de carne, produsele lactate îmbogățite cu Omega-3, Edamame, orez sălbatic, ulei de canola sau nuci sunt doar câteva din multele alimente care sunt bogate în acest acid gras și ar trebui consumate în cantități mari pentru o eliminare completă a celulita.
  4. Evitați alimentele care duc la mai multă celulită.
    4
    Evitați alimentele care duc la mai multă celulită. Alimentele care vă fac să câștigați în greutate și să rețineți apă măresc cantitatea de celulită pe care o aveți. Evitați următoarele mâncăruri pentru a preveni apariția celulitei mai mari: alimente sparte, cum ar fi cartofi prăjiți, pui prăjit și inele de ceapă. Gustări ambalate cum ar fi chipsuri de porumb, chipsuri de cartofi, bufe de brânză și covrigi. Alimentele bogate în sare, cum ar fi supă conservată sau scufundări și pansamente, vă fac să rețineți apă. Alimente bogate în zahăr, cum ar fi bomboane, produse de cofetărie și sifon, vă fac să câștigați în greutate. Alcoolul, în special când este asociat cu un mixer dulce ca sucul de suc sau afine, vă poate determina să câștigați în greutate și să rețineți apă.

Cap 2
Începeți o nouă rutină de exerciții

  1. Includeți antrenamentul în greutate.
    1
    Includeți antrenamentul în greutate. Pregătirea în greutate, spre deosebire de exercițiile cardio, tonulează mușchii sub piele și o face să pară mai învățată. Acest lucru poate reduce foarte mult aspectul celulitei. Cumpărați greutăți libere și efectuați exerciții menite să tonul coapselor, feselor și abselor. Dacă aveți celulită pe brațe, faceți și exerciții de brat. Participați la o sală de gimnastică și lucrați cu un antrenor pentru a crește cantitatea de greutate ridicată în timp. Contrar credinței comune, ridicarea greutăților mai grele de câteva ori, mai degrabă decât a face o mulțime de repetări cu greutăți mai ușoare, este mai bine pentru a construi musculare.
  2. Faceți exerciții de intensitate ridicată.
    2
    Faceți exerciții de intensitate ridicată. Îmbinarea în greutate cu exerciții care vă pompează inima conduc la producerea unei mase musculare slabe, ceea ce va determina coapsele și fesele să arate mai bine în timp. [1] Încercați următoarele exerciții după ce faceți o încălzire ușoară: faceți sprinturi în aer liber. Măsurați o distanță de 4 km (0.4 km) pe strada dvs. sau într-un parc din apropiere. Sprintați această distanță, faceți o pauză de 20 de secunde, sprintați-o din nou și repetați pentru un total de 4 sprinturi. Pe măsură ce vă îmbunătățiți, adăugați mai multe sprinteze la antrenament. Sprint pe banda de alergare. Dacă lucrați în interior, utilizați o setare mai rapidă pe banda de alergare pentru a sprint pentru aproximativ 3 minute. Creșteți viteza în timp ce vă îmbunătățiți în timp. Faceți sprintul cu bicicleta. Folosind fie bicicleta sau bicicleta staționară, plimbă-te cât de repede poți urca câteva minute.

Cap 3
Încercați un nou regim de îngrijire a pielii

  1. Începeți să vă spălați pielea.
    1
    Începeți să vă spălați pielea. Periajul uscat imbunatateste circulatia si ajuta pielea sa scape de toxine, reducand aspectul celulitei. Cumpărați o perie de corp realizată din fibre naturale și periați o parte din rutina dvs. de dimineață. Asigurați-vă că pielea și peria sunt amândouă uscate înainte de a începe. Pornind de la picioarele tale, periați în sus spre inima voastră. Concentrați-vă pe zone cu multă celulită, cum ar fi coapsele și fesele. Puneți-vă brațele de pe mâini pe umeri. Periați-vă stomacul într-o mișcare circulară în sensul acelor de ceasornic și brațele în mișcare ascendentă. Toate mișcările de periere trebuie făcute în inima dumneavoastră pentru a încuraja revenirea sângelui și a fluxului limfatic. Luați un duș după periaj pentru a spăla celulele moarte ale pielii și toxinele care s-au ridicat la suprafață.
  2. Îmbunătățiți tonul pielii.
    2
    Îmbunătățiți tonul pielii. Dacă luați măsuri pentru a vă face pielea să fie strânsă și sănătoasă, nu scapă de celulita, dar se poate ajunge mult la reducerea temporară a aspectului acesteia. Încercați următoarele tehnici: Rotiți-vă în apă călduță sau rece, mai degrabă decât la cald. Apa rece răsuiește pielea și face ca aspectul să fie mai tuns. Umidificați pielea cu un produs care conține cafeină. Cumpărați o cremă sau loțiune care conține cel puțin 5% cofeină, despre care se spune că îmbunătățește tonusul pielii și scade aspectul celulitei. Utilizați un alt produs local destinat să reducă aspectul celulitei. Există multe creme și loțiuni pe piață concepute special pentru acest scop.
  3. Utilizați un produs de bronzare.
    3
    Utilizați un produs de bronzare. Puteți reduce apariția celulitei, făcând culoarea pielii să arate mai uniformă. Alegeți un produs de bronzare doar la o umbră sau două mai întunecate decât pielea. Asigurați-vă că o aplicați uniform pe picioare, nu doar în zonele unde aveți celulita.

Cap 4
Luați în considerare obținerea unui tratament profesional

  1. Încercați o injecție injectabilă.
    1
    Încercați o injecție injectabilă. Acest tratament implică injectarea unei forme de vitamine și minerale în piele pentru a face să pară mai uniformă. Soluția sparge depozitele de grăsime chiar sub suprafața pielii.
  2. Du-te pentru un tratament de modelare a corpului.
    2
    Du-te pentru un tratament de modelare a corpului. Acestea utilizează lasere, role de masaj și energie de radiofrecvență pentru a descompune depozitele de grăsimi. Ele stimulează, de asemenea, producerea de colagen în piele, ceea ce duce la un aspect mai strâns și mai tonifiat.
  3. Evitați liposucția și alte operații de îndepărtare a grăsimilor.
    3
    Evitați liposucția și alte operații de îndepărtare a grăsimilor. Acestea vă pot ajuta să pierdeți în greutate, dar ele pot crește de fapt aspectul celulitei, făcând țesutul sub piele mai neuniform.