Cum să aplicați pentru un loc de muncă

Primul pas către obținerea unui loc de muncă este cunoașterea modului de navigare în procesul de aplicare. Cu puțină cercetare, o scriere bine reglată și o comunicare proactivă, poți fi bine pe cale să faci apelul la un interviu. Citiți acest eduCum pentru mai multe sfaturi!

Cap 1
Piciorul tău în ușă

  1. Decideți ce fel de slujbă doriți.
    1
    Decideți ce fel de slujbă doriți. Pentru a raționaliza procesul de solicitare a locului de muncă, examinați care sunt nevoile și dorințele dvs. pentru ocuparea forței de muncă. Vă puteți restrânge opțiunile luând în considerare câteva lucruri:
    Luați în considerare domeniul carierei. Indiferent dacă treceți de la un alt domeniu sau căutați să faceți o mișcare laterală, este important să găsiți o muncă atât de provocatoare și plină de satisfacții pentru dvs. Știind ce nu vrei să faci este la fel de important și știind ce vrei să faci. Luați în considerare abilitățile necesare pentru o anumită poziție. Simțiți-vă că abilitățile dvs. sunt bine utilizate și recunoscute este cheia satisfacerii unui loc de muncă. Având o idee despre care dintre abilitățile dvs. va fi abordată și pe care o veți putea dezvolta, este esențială pentru a decide cu privire la un loc de muncă valabil. Luați în considerare salariul dvs. și cerințele de beneficii. Fii sincer și realist cu privire la linia de jos. Dacă aveți nevoie de o acoperire de sănătate și aveți nevoie de o anumită sumă de venit pe lună, este mai bine să vă activați pe locuri de muncă care îndeplinesc aceste cerințe.
  2. Cercetați-vă.
    2
    Cercetați-vă. Înainte de a începe să trimiteți CV-uri și scrisori de intenție în masă, examinați companiile pentru care solicitați.
    Obțineți un sentiment al personalității și valorilor companiei prin citirea declarației sale de misiune. Aceste informații pot fi utile atunci când vă scrieți scrisoarea de intenție și într-o situație de interviu. Citește-ți noile produse sau servicii pe care compania le oferă. Aceste informații se găsesc adesea în secțiunea "News" a companiei. Această secțiune poate fi, de asemenea, o sursă de informații despre activitățile comunității în care este implicată compania. Consultați secțiunea despre locuri de muncă sau cariere din site-ul companiei pentru a afla mai multe despre deschiderile de locuri de muncă. Puteți găsi mai multe opțiuni pentru angajarea în alte departamente sau locații. [1]
  3. Scrie un CV.
    3
    Scrie un CV. Chiar dacă lucrarea dorită nu necesită prezentarea unui rezumat tradițional, este recomandat să aveți un CV actualizat. CV-urile nu doar conturează educația și istoria muncii dvs., dar pot indica și anumite proiecte pe care ați lucrat sau pe care le-ați câștigat. Informațiile care trebuie incluse în CV-ul dvs. ar trebui să implice:
    Informațiile dvs. de contact actuale, inclusiv numele dvs. complet, numărul de telefon, adresa poștală și adresa de e-mail. Fundația dvs. educațională. Listați colegiile la care ați participat (începând cu cea mai recentă), anul în care ați participat și toate diplomele sau certificatele câștigate. Puteți alege să includeți cursul de studiu. Istoria dvs. de lucru pentru ultimii ani. Regula neoficială este o pagină de CV pentru fiecare zece ani de experiență. Fiți conștienți de faptul că lacunele mari în ocuparea forței de muncă sau mai multe locuri de muncă într-un interval scurt de timp vor fi ceva ce vi se poate cere într-un interviu. Asigurați-vă că includeți datele de angajare, numele companiei, titlul și o scurtă descriere a activităților dvs. Competențele dvs. relevante. Aceasta este ocazia dvs. de a lista toate abilitățile pe care le-ați dobândit de-a lungul anilor. Cunoașterea echipamentului de birou, familiaritatea cu sistemele de operare pe calculator, programele software (cum ar fi Microsoft Office Suite sau Adobe Creative Suite), viteza de scriere, experiența bazei de date și alte informații relevante ar trebui incluse în CV-ul dvs.
  4. Contactați angajatorul pentru a întreba procesul de aplicare.
    4
    Contactați angajatorul pentru a întreba procesul de aplicare. Este posibil ca apelul dvs. să fie direcționat către angajatorul sau managerul de resurse umane. Dacă au deschideri, vă pot cere să veniți să completați o cerere sau să îi trimiteți CV-ul și să-i trimiteți o scrisoare de intenție prin poștă sau e-mail. Asigurați-vă că notați numele acestui contact și adresați-vă tuturor comunicărilor viitoare către această persoană, după nume.
  5. Scrieți o scrisoare de intenție, dacă este necesar.
    5
    Scrieți o scrisoare de intenție, dacă este necesar. Asigurați-vă că este specific atât pentru companie, cât și pentru lucrare. Dacă este posibil, adresați-vă scrisorii de contact unei anumite persoane de contact. Acest lucru demonstrează că ați făcut timp pentru a cerceta informațiile și nu pur și simplu trimiteți un e-mail către fiecare angajator pe care îl puteți găsi. Luați în considerare discutarea următoarelor subiecte în scrisoarea dvs. de intenție:
    Cum personalitatea și misiunea companiei se aliniază la propriile valori. Modul în care fundalul dvs. vă aduce un rol valoros pentru rol și pentru companie. Ce sperați să câștigați din munca în acest rol. Ce talente unice ați aduce în această poziție? Ce vă interesează în mod special despre această poziție.
  6. Obțineți oa doua (sau a treia) opinie.
    6
    Obțineți oa doua (sau a treia) opinie. Adresați-vă prietenilor sau membrilor de familie pentru a vă revizui CV-ul și scrisoarea de intenție pentru ticăloșii. Ei pot să indice lucruri care lipsesc sau elemente care ar putea fi reformulate.
    Dacă este posibil, obțineți sfaturi de la cineva care lucrează în domeniul pentru care solicitați. Vorbind recruiterilor sau managerilor de angajare ar putea fi benefice, de asemenea, deoarece sunt familiarizați cu calitățile și calificările pe care angajatorii le caută.
  7. Găsiți referințele.
    7
    Găsiți referințele. Deși este posibil să nu fiți nevoit să oferiți imediat o listă de referințe, este înțelept să atingeți mai devreme oamenii pentru a vă întreba dacă vor lua în considerare o referință profesională pentru dvs.
    Se recomandă să vă asigurați cel puțin trei referințe. Cel puțin două dintre aceste referințe ar trebui să fie persoane cu care ați lucrat și care pot vorbi cu performanța dvs. de lucru. Asigurați-vă că aveți informațiile de contact actualizate ale referințelor, inclusiv adresele de e-mail și e-mail, numărul de telefon, titlul actual și compania curentă. [2]
  8. Aplica.
    8
    Aplica. Odată ce ați ajustat CV-ul și scrisoarea de intenție, este timpul să începeți procesul de înscriere. Aplicațiile sunt trimise în mod obișnuit într-unul din trei moduri:
    Personal. Aduceți un pachet care conține toate materialele dvs. la locul de muncă al viitorului angajator. Se recomandă să vă întrebați în avans timpul necesar pentru livrarea materialelor. Când sosiți, cereți-i să vorbiți cu managerul de angajare și să încercați să le predați materiale personal. Acest lucru permite managerului de angajare să pună o denumire pe față. Este recomandat să vă îmbrăcați profesional și să vă prezentați bine. Pe net. Aplicațiile online variază - unii vă pot cere să completați câmpuri, în timp ce altele pot solicita să atașați fișiere PDF din scrisoarea dvs. de intenție și să le reluați. Unele companii solicită să trimiteți prin e-mail materialele dvs. la departamentul de resurse umane. Este important să urmați instrucțiunile - dacă vă cer să trimiteți CV-ul în corpul e-mailului, nu trimiteți un atașament! Prin posta. Dacă vi se solicită, asigurați-vă că includeți numele angajatorului sau managerul resurselor umane pe toată corespondența. Asigurați-vă că aveți o poștă adecvată pentru greutatea pachetului de aplicații.
  9. Urmare.
    9
    Urmare. Verificarea stării cererii dvs. arată interesul dvs. pentru această poziție și vă asigură că materialele dvs. de înscriere au făcut-o persoanei potrivite. Apelarea imediat poate părea pretențioasă și opacă. Urmați aceste sugestii pentru a ajunge la:
    Acordați atenție la locul de muncă "data de închidere." Cele mai multe locuri de muncă postate online vor avea o dată de închidere postată. Apelarea managerului de angajare înainte de această dată vă poate face să păreați prea dornici și disperați. Dacă nu există o dată finală, o regulă bună este de a contacta o săptămână după depunerea cererii. Când faceți apel sau trimiteți un e-mail către angajator sau manager de resurse umane, încercați să vă faceți tonul prietenos pentru comunicare. Evitați comentarii exacte precum "Nu am fost contactat (ă) încă". În schimb, adresați întrebări, cum ar fi "Au fost încă luate decizii?" sau "Puteți să-mi spuneți ceva mai mult despre perioada de angajare?" Dacă întrebați dacă ați putea să-i contactați din nou într-o singură săptămână dacă nu ați primit nici un cuvânt, este un mod politicos de a fi proactiv.

Cap 2
Obținerea ofertei de locuri de muncă

  1. Asigurați-vă că prezența online este curată.
    1
    Asigurați-vă că prezența online este curată. Angajatorii și angajatorii recrutează adesea pe Internet căutând pentru tine, iar orice negativitate pe care o văd vă poate împinge în spatele pachetului.
  2. Când faceți în sfârșit un interviu, asigurați-vă că vă îmbraciți pentru slujba pe care o doriți.
    2
    Când faceți în sfârșit un interviu, asigurați-vă că vă îmbraciți pentru slujba pe care o doriți. Hainele care vă fac să vă simțiți bine și încrezători pot influența felul în care vă purtați într-un interviu.
  3. Fii prompt.
    3
    Fii prompt. Planificați să ajungeți la interviuri cu 10-15 minute înaintea timpului, pentru a permite orice problemă de trafic sau de transport public. Acest lucru vă va oferi și câteva minute să vă compuneți și să revizuiți toate notele pe care le-ați adus cu dvs.
  4. Afișați interesul și entuziasmul la interviul dvs. de angajare.
    4
    Afișați interesul și entuziasmul la interviul dvs. de angajare. Fiind pozitiv și vorbind despre locul de muncă într-un mod informat arată că ați făcut cercetările dvs. și că vă pot câștiga puncte mari.
  5. Consultați notele.
    5
    Consultați notele. Întreabă-l pe intervievator dacă e bine că iei note. Notebook-ul dvs. se poate dubla ca o foaie de înșelătorie în care listați realizările și evidențiați povestiri care vă demonstrează abilitățile.
  6. Utilizați eticheta adecvată.
    6
    Utilizați eticheta adecvată. Urmărirea cu o notă de mulțumire după un interviu demonstrează maniere bune și lasă o impresie de durată. Încercați să faceți nota substanțială și să menționați ce ați putut lua de la interviu.